Standardowa gwarancja
Każda z naszych instalacji objęta jest standardową 2 letnią gwarancją. Kosiarki, sterowniki oraz inne podzespoły elektroniki stosowane przez nas objęte są standardową gwarancją producenta, która różni się względem dostawcy.
Jak to wygląda realizacja gwarancji w praktyce?
- Zgłoszenie awarii tutaj możesz zgłosić awarię
- Lub skontaktuj się z opiekunem Twojej instalacji Knarden, bezpośredni numer znajduje się na okładce książeczki serwisowej instalacji.
- Najpóźniej następnego dnia roboczego na zgłoszenie odpowie nasz specjalista i podejmie próbę zdalnego rozwiązania awarii
- Jeżeli awaria wymaga interwencji, nasz specjalista ustala najszybszy, dogodny termin.
- Serwis
Dożywotnia gwarancja Knarden
W Knarden wierzymy w to co robimy, dlatego oferujemy pierwszą na rynku instalację nawadniania ogrodu z dożywotnią gwarancją. Z naszego doświadczenia wynika że większość awarii systemów nawadniania jest wynikiem niepoprawnego przygotowania instalacji do zimy. Za każdy jesienny przegląd instalacji, dajmy dodatkowy rok gwarancji.
Rozszerzona gwarancja nie dotyczy podzespołów objętych gwarancją producenta takich jak np. elektronika (sterowniki/czujniki/elektrozawory/kosiarki)
Uszkodzony sterownik, w okresie gwarancyjnym sterownika zostanie przez nas wymieniony za darmo.
W wypadku uszkodzenia po zakończeniu gwarancji, całkowity koszty wymiany to zakup nowego urządzenia.
Wszelkie wymiany serwisowe realizowane są bezpłatnie, jedyny wyjątek stanowią uszkodzenia instalacji np. uszkodzenia dysz, przerwanie linii.
Przegląd jesienny
Instalacja nawadniania wymaga przygotowania do okresu zimowego. Przegląd obejmuje:
- Ocena stanu instalacji
- Usunięcie wody z systemu
- Zabezpieczenie instalacji do zimowania
Przegląd wiosenny
Pierwsze uruchomienie instalacji po zimowaniu obejmuje:
- Ocena stanu instalacji
- Pierwsze uruchomienie systemu po zimie
- Korekta dysz