Skip to Content

Zgłoszenie awarii

Jak realizujemy zgłoszone awarie?

  1. Otrzymanie zgłoszenia awarii - zgłoszenie zostanie przekazane do lokalnego serwisanta lub dedykowanego opiekuna, jeżeli został przypisany.
  2. Kontakt telefoniczny - specjalista Knarden skontaktuje się na podany (lub przypisany) numer telefonu najpóźniej następnego dnia roboczego, podejmując próbę rozwiązani problemu telefonicznie, udzielając informacje co do postępowanie przed przyjazdem serwisanta oraz umówi wizytę serwisową. ​ 

    ​Nasz magazyn zawiera wszelkie komponenty używane w naszych instalacjach, dlatego większość napraw serwisowych przeprowadzamy w 24 godziny. 

  3. Akcja serwisowa - nasz technik przeprowadzi szczegółową diagnostykę oraz naprawę. 
  4. Dochodzenie gwarancji - W zależności od przyczyny awarii oraz przypadku:
    • Awaria elektroniki - (sterowniki, czujniki, kosiarki itp.) Knarden w imieniu użytkownika przeprowadzi postępowanie gwarancyjne z producentem/dystrybutorem. Jeżeli czas gwarancji minął, zaoferujemy podmianę urządzenia na nowe/używane/zamiennik zależnie od preferencji, całkowity koszt to zakup urządzenia. Usługa serwisowa jest darmowa dla klientów objętych dożywotnią lub standardową gwarancją Knarden. 
    • Awaria pasywnych elementów nawadniania - (zawory, dysze, przewody) przeprowadzimy naprawę systemu. Usługa serwisowa jest darmowa dla klientów objętych dożywotnią lub standardową gwarancją Knarden.
    • Awaria mechaniczna - uszkodzenie dyszy przez psa lub przebicie przewodu sztychówką. Nasze systemy nie są odporne na takie wyzwania. Takie awarie nie są objęte gwarancją i są wyceniane indywidualnie. 


Zajmujemy się naprawą i serwisem instalacji wykonanych przez inne firmy. Każdy taki ogród wymaga indywidualnego audytu. 

Formularz zgłoszenia awarii: 

Każdy z naszych ogrodów ma przypisany indywidualny numer, który można znaleźć na teczce oraz formularzu odbioru, przyk. "MAL-2203-011", jeżeli ogród nie był realizowany przez nas, wpisz "inny"
Priorytetowy numer kontaktowy - jeżeli go nie wpiszesz będziemy kontaktować się na numer przypisany wcześniej do ogrodu.
np. "błąd sterownika", "niedziałająca sekcja", "niepodnosząca się dysza" jeżeli masz przypisanego indywidualnego opiekuna, wpisz tu jego oznaczenie np. "KK01"